Cristiano Ronaldo har blivit en pappa??

Cristiano Ronaldo har blivit far till en pojke, enligt ett uttalande på sin hemsida.
Cristiano Ronaldo
(Pojken på bilden är inte han son)

Uttalanden fanns på Real Madrid fotbollsspelarens oficiella hemsida, hans Twitter och Facebook sidor. Tidigt på förmiddagen rapporterade News of The World att Ronaldo har nu ett litet barn.

Men Ronaldo nämnde inte mammans namn, och sa att man aldrig kommer få veta vem hon är, samtidigt som han säger att barnet kommer vara under hans "förmyndarskap".

Det var oklart om uttalandet var äkta eller falska, men såhär står det i allafall: "Det är med stor glädje och känsla som jag berättar att jag nyligen har blivit pappa till en pojke".

"Jag har kommit överens med barnets mamma, som föredrar att inte avslöja sin identitet, att min son kommer vara under min förmyndarskap."

"Ingen ytterligare information kommer att ges i frågan och jag ber att alla fullt ut respekterar min rätt till privatliv".

Alltså så vet man inte vem mamman är, men Ronaldo har nyligen varit tillsammans med modellen Irina Shayk och Kim Kardashian.

Men om man tänker efter, så kan det inte vara de, eftersom man nyligen såg Ronaldo med Irina och Kim för några veckor sedan, och då var ingen av de gravid. Men det kan ju vara en tjej han har varit tillsammans med för 9 månader sedan.. ?

Kommentarer

M

2010-07-04 - 11:53:04
JAG ÄR MAMMAN LO :D



pojken på bilden är hans systerson ;)

Anonym

2010-07-04 - 14:23:27
undra vem mmamman är

jonaz

2010-07-04 - 15:07:54
tog reda på mer fakta....hon bor i usa.

lite dumt att inte mamman vill visa sig :-P

i love real madrid

2010-07-04 - 16:04:31
vah men vadå ja fattar inte? vill inte mamman ha barnet sha ronaldo ha barnet hos sig?

Itian

2010-07-04 - 17:17:51
nej men hon vill inte att hennes privat liv förstörs då när dom får reda på det kommer dom vara på henne hela tiden och störa hennes privatliv som ronaldo säkert inte heller vill. Annars är jag stolt att han har fått barn då han kan bli mognare och mer ledartyp även en mycket bra förebild för alla eftersom jag tror inte han vill att han ska ju vara en dålig förebild framför sin son?

Anonym

2010-07-04 - 18:07:06
han har juh knullat alla tjejer.



en gång råka han träffa en nordamerikan och dom börja bli kåta.ronaldo glömde gummin med sig.så dom gick till sängen och började göra magiXD

mm

2012-02-19 - 16:07:21
om det är någon i usa så borde det ju vara kim kardashian men jag tror att mamman är irina shayk :)

Skriv en kommentar