Jose Mourinho vill byta ut Kaká mot Barcelonas Zlatan Ibrahimovic


Mourinho skulle gärna kunna byta ut Kaká mot Zlatan Ibrahimovic.
Kaká & Zlatan Ibrahimovic

Jose Mourinho har bett Real Madrid att utforska möjligheten att underteckna Barcelonas anfallare, Zlatan Ibrahimovic.

Den spanska tidningen, El mundo Deportivo, säger att Mourinho vet att det skulle bli svårt att underteckna Ibrahimovic, men han har begärt Reals styrelse att prata med Barcelona angående Ibra.

Mourinho är inte helt övertygad av Karim Benzema, så istället ser Mourinho Zlatan Ibrahimovic som den perfekta anfallaren som kan leda Real Madrid till framgång den kommande säsongen.

Portugisen skulle gärna kunna erbjuda Kaká i utbyte mot Ibrahimovic - och Barcelona som inte har undertecknat någon mittfältare i sommarens transfermarknad, skulle kunna ha ett samtal med rivalerna.

Kommentarer

Challe

2010-07-22 - 12:07:54
Om detta händer kommer jag tappa all förtroende för Mr. Mourinho.

real

2010-07-22 - 12:22:31
om murinho ger det erbjudandet till barca kommer dem tacka ja direkt eftersom i början av silly season erbjöd barca ibra till real real tacka nej.så om dem frågar barca nu kommer dem säkert säga ja + fan va jag hatar ibra! alla hans mål händer av en slump. men om man combinerar cr och ibra och di maria blir det ett ostopbart spel! vilket jag tror murinho har tänkt på

KAKA!!!

2010-07-22 - 12:31:44
du ovan mig, zlatan är mycket sämre än higuain! fattar inte varför folk inte tycker att han ska vara med i startelvan?! Och byter man ut Kaka mot Ibrahimovic så är man en stor idiot som inte kan någonting om fotboll!

Tappade förtroendet för Mourinho redan då han ville byta Kaka mot Ashley cole. Och nu när jag läser det här blir jag bara mer besviken på Mourinho som tränare!

Adam

2010-07-22 - 12:35:43
Fattar inte ens hur man kan komma på tanken om att vilja ha ibra? och undrar hur kaká känner sig när Jose Mourinho vill byta han mot massor med spelare? Ha kvar kaká om han ska bytas mot nån ska det va nån världsforward ine Ibra!

zakarie

2010-07-22 - 12:40:49
MORINHO ÄR PÅ DROGER ELR NÅT ELR SÅ E DE BARA LÖGN JAG VET ATT MOURINHO SKULLE ALDRIG GÖRA SÅ

real for ever

2010-07-22 - 12:41:41
mourinho vill förstöra real madrid kaka är en av världens bästa spelare zlatan är inte med i top 10 ens.Kommer inte gilla real madrid lika mycket.

Real the first

2010-07-22 - 12:43:08
KAN ALLA JÄVLA UNGJÄVLAR, P12 OCH TURKAR FATTA ATT DET BARA ÄR RYKTEN SOM KANSKE ERA FARSOR HITTAT PÅ!

HERREGUD SLUTA DRICKA ER TILL DAMP-STADIE MED HJÄLP AV ENERGIDRYCKER!

Santiago Munez

2010-07-22 - 12:46:10
VAD I HELVETE ÄR DETTA! DET ÄR FAN INTE 1A APRIL NU!



SLUTA KROSSA EN REAL SUPPORTERS HJÄRTA GENOM ATT PUBLICERA SÅN HÄR SKIT!



DU SOM DRIVER BLOGGEN BORDE INTE POSTA SÅN HÄR SKIT, DET ÄR BARA BLUFF FATTAR DU DIN NEANDERTALARE

RealMadriidCF

2010-07-22 - 13:04:17
Santiago Munez SV: Haha, det enda jag gör är att översätta det som står i de spanska och engelska tidningarna. Gillar du inte vad som står, så har ingen sagt åt dig att du måste läsa.



Krossar jag en Real supporters hjärta? Vad tror du inte jag känner då? Tror du inte att jag blev besviken så fort jag läste den här nyheten? Det kanske bara är rykten (vilket jag hoppas på) men allt jag publicerar här, hittar jag inte på själv!

real madrid

2010-07-22 - 13:07:42
(Real the first)

vem är de som är snorunge och de med turkar vad har de med saken att göra din lilla fjant om du tycker att dom är jobiga så sluta läs vad dom skriver då

Santiago Munez

2010-07-22 - 13:15:20
ok, jo jag förstår det oxå att du förmedlar det som skriva så jag överdrev kanske lite, ber om ursäkt för det.



din blogg är faktiskt sjukt bra, så jag borde istället säga keep up the good work :)

RealMadriidCF

2010-07-22 - 13:17:07
Santiago Munez SV: Det är lugnt & Tack ;)

BTW; Santiago Munez = Goal filmerna? :D

Santiago Munez

2010-07-22 - 13:50:04
hahaha ja GOAL filmerna,



Jag heter Santiago på riktigt men efternamnet är påhittat ;)

Ronaldo r9

2010-07-22 - 14:16:14
Tänk på att rykten endast är rykten och att det inom fotboll kan betyda att det ligger noll sanning i dem. Trots det så är det väldigt kul agtt läsa för man vet faktiskt inte alls hur sant något är överhuvudtaget. Higuain har precis tecknat ett nytt kontrakt och det har hanh inte gjort för att sitta på bänken. Det kommer att vara Higuain och Benzema som ska konkurrera med varandra. Alltså kommer det bara vara en anfaller och sen kommer Kaka spela precis bakom denne. Ronaldo och di maria (eller pedro leon) på andra kanten. Sen hopps jag att det blir lass och xabi alonso bakom, centralt på mitten. Förstår inte varför lass glömts bort, älskar den spelaren, oc h han gör fan inte många dåliga matcher. sen hoppas jag på en backlinje med ramos- vidic, pepe, marcelo, och kung casillas i mål. Ganska likt laget från förra säsongen precis som det ska vara med lite nytt bara. Fantastiskt bra blogg förresten.

Ronaldo<3

2010-07-22 - 14:29:06
om detta stämmer så kommer jag få damp på mourinho.

kommer sluta gilla honom som tränare. real kommer suga om mourinho fortsätter. han vill fan bara byta bästa spelarna mot dom som inte ens finns i top 30.

han förstör bara för oss fans. han tänker fan bara på sig själv. idiot

så jag säger bara: fuck mou och hans släkt om detta händer.

Anonym

2010-07-22 - 14:38:48
heheh ja sen behöver man ju inte ta saker ifrån spaniens största skvaller tidning. Sånt avgör man ju själv.. Om man vill smuts kassta klubben eller inte..

ahmed

2010-07-22 - 14:51:52
man tror att han vill förstöra för real.



casillas



ramos-pepe-vidic-coentrao\evra



alonso-kaka-schweinsteiger-di maria



---c.ronaldo-higuain----



allt vi behöver.



sälj\slutar:gago,guti,raul,granero,m,diarra,albiol,arbeloa

Real the first

2010-07-22 - 14:57:30
Nu kommer idiot-jäveln Ronaldo<3 som inte verkar fatta ett skit och skriver massa jävla dynga. DET FÖR FAN BARA RYKTEN, SKAFF ER ETT LIV ISTÄLLET FÖR ATT SLÄNGA SKIT PÅ FOLK FÖR RYTKEN SOM KANSKE ÄR FALSKA!



PS. Coentrao kommer aldrig spela för Real så ge upp honom för en gång skull...

Anonym

2010-07-22 - 15:24:42
nej för fan. hoppas iaf de bara rykten :) annars hata mourinho az, hata sjukt bra förtroende för han men nu när han ska sälja kaka så tänker jag inte ens tanken att titta på hans jävla matcher.

Anonym

2010-07-22 - 16:35:57
DETTA ÄR BARA ETT RYKTE EFTERSOM ATT MOURINHA SA SJÄLV NÄR ZLATAN VA INTER ATT HAN ALLDRRIIIGG VA ÄLSKAT SÅ CHILLA NER

Anonym

2010-07-22 - 16:58:01
Detta är bara rykten Mourinho sa själv att zlatan inte va älskad i inter .S det är jag glad över :D

sara

2010-07-22 - 16:59:37
obsolut inget bra byte!

Anonym

2010-07-22 - 17:17:53
hoppas dem gör de. kolla på Zlatan när han spela med inter och mourinho. Han kommer att göra allt

Fredric

2010-07-22 - 17:36:51
The One har aldrig gillat Flatan så tagga ner. och Real har hjärna så det blir inget byte. Muslimovic är sääämst. Missar massor med öppna mål. ingen målgörare. Behöver byta sensei om han ska få in sina karatesparkar någongång iaf.

Real the first

2010-07-22 - 17:37:50
När Zlatan drog från Inter och Mourinho så vann de CL. Tänk på den istället.

Teew

2010-07-22 - 17:40:11
fredric varför säger du muslimovic??? ÄR DU EMOT MUSLIMER ELLER VAD???????!! :O zlatan är väl inte muslim eller????

Fredric

2010-07-22 - 17:46:44
Haha jag har absolut inget emot Muslimer. vi på jobbet cpar lite ibland med hans namn. Bara han man hatar.

Fredric

2010-07-22 - 18:06:13
Härligt RMA, Nu kan man sluta skaka. För hade han kommit dit så hade jag haft svårt att älska klubben som man älskat i över 10 år.

ahmed

2010-07-22 - 18:14:51
ärligt talat är det inte lite synd om zlatanXD, alla 30 kommentarer snackas det skit om han,haha.



tror denna blogg är den mest lästa sportblogg???

Real the first

2010-07-22 - 20:33:01
Det är ju rätt att hata Zlatan, det har han råd med och han spelar ju i värdens sämsta klubb;)

Ronaldo<3

2010-07-22 - 21:45:17
SVAR TILL REAL THE FIRST: håll käften din jävla handikapp.

ingen bad dig läsa min komentar din kuk jävel

RealMadrid<3

2010-07-24 - 05:07:09
om real släpper benzema då tror jag att Mourinho kommer o köpa ibra men inte byte mot kaka fan

Anonym

2010-07-28 - 13:53:31
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa"

aye da man

2010-07-31 - 11:34:16
om det blir så så e det real som gäller för mig :D

Skriv en kommentar