Maicon: "Jag vill inte lämna klubben, men om Moratti vill sälja mig, kommer jag flytta"


Douglas Maicon insisterar på att han inte kommer be om att flytta från Inter.
Maicon

Både Real Madrid och Manchester City jagar den brasilianska försvararen, enligt Gazzetta dolle Sport. Men Inter kommer inte låta Maicon lämna den italienska klubben för mindre än 35 miljoner euro.

Inters president, Massimo Moratti, erkände igår att han var osäker om Maicon kommer spela för Serie A mästarna nästa säsong.

"Jag vill inte lämna klubben, men om Moratti beslutar sig för att sälja mig kommer jag lämna - men bara till klubben jag vill gå till" sa Maicon.

"Jag kommer ta en paus nu. Om jag får ett samtal, skulle jag vara glad över att forsätta i Inter med Benitez.."

Kommentarer

Real the first

2010-07-05 - 15:44:24
Men om de ska envisas så skit i det och köp Vidic istället. Ramos är minst lika bra högerback.

Anonym

2010-07-05 - 16:00:51
Köp Maicon om inte så hitta ett annat bra högerbacks alternativ förslagsvis Micha Richards eller Lahm som också kan spela vänsterback

habib

2010-07-05 - 17:40:01
men först sa han att han vill men nu vill han inte bestem dig.

antonReal

2010-07-05 - 18:42:42
köp han perez vi behöver honom och vi har ju pengarna så bara köp han!!!

Skriv en kommentar