Maicons agent: "Maicon kommer inte lämna Inter för Real Madrid"


Maicons agent säger att försvararen kommer stanna kvar i Inter.
Maicon

Spanska tidningen Marca säger att Real Madrid har gjort ett sista bud för Maicon tidigare i veckan, värt 22 miljoner euro.

Detta har inte imponerat på agenten, Antonio Caliendo, som berättade för Sky Italia: "Vi väntade på det ultimata budet, men det gör oss varken kalla eller varma" sa han. "Det tycks finnas en brist på respekt mot spelaren. Om ultimatumet är sant, bör de kontakta oss".

"Buden saknas verkligen inte. Manchester City fortsätter att erbjuda, men hur saker och ting går gör att Maicon kommer stanna kvar i Inter, om det inte finns en extraordinär vändpunkt."

"Jag har haft kontakt med alla de stora klubbarna, Real Madrid, Barcelona, Valencia, men jag han inte haft någon kontakt med Maicon."

"Jag har försökt hålla spelaren långt ifrån polemiken efter ett tröttsamt år. Han behöver ladda sina batterier. Jag hoppas på ett möte med Inter så att jag kan förmedla ett budskap från spelaren."

Kommentarer

Anonym

2010-07-22 - 14:13:24
Vi har redan Ramos som är världens bästa högerback. Det enda vi behöver är en mittback, för jag tycker att Marcelo är bra som vänsterback.

Anonym

2010-07-22 - 14:59:32
asså skit i maicon.ramos vill inte spela i mitten,och är inte van vid att spela där.om ramos

förstörs så är det problem för real.



backlinjen: ramos--pepe--vidic--coentrao\evra

Awwe

2010-07-22 - 15:35:31
coentrao kmr nt spela för real madrid .

RMA

2010-07-22 - 18:06:56
Coentrao är inte ens bra!!! Vad har han gjort som är bra? En match i VM!!! Sluta tjata om han! snälla!!!

Anonym

2010-07-22 - 18:16:59
vadå en match??? kollar du ens på hans liga??och att han var bra hela vm.

Skriv en kommentar