Mourinho ser fram emot att arbeta tillsammans med Cristiano Ronaldo


Jose Mourinho har erkänt att han tror att han kan få ut det bästa ur CR9..
Cristiano Ronaldo

Real Madrid
s tränare, Jose Mourinho, har insisterat på att han kommer få ut det bästa ur den portugisiska stjärnan Cristiano Ronaldo denna säsong.

I en intervju med den portugisiska kanalen TVI, pratade den före detta Inter tränaren om utmaningen att träna Cristiano Ronaldo i sitt lag.

När man frågade honom i vilken position Ronaldo kommer spela, svarade Mourinho: "För mig är utmaningen att skapa ett eget system där Ronaldo känner sig som en fisk i vattnet."

"Ett lag måste byggas så att deras viktigaste spelare spelar på en lämplig livsmiljö och kan spela för sitt bästa. En spelare som Cristiano Ronaldo kan inte spela i ett taktiskt system som han inte gillar."

"Real Madrid har sagt till mig att han är den första som kommer och den sista som lämnar träningarna. Ingen jobbar hårdare än honom och ingen bryr sig lika mycket som honom."

"Jag tvivlar inte på att han kommer att bli stor och proffessionell som bara vill vinna och vara bäst, så han kommer förså mig mycket väl."

Kommentarer

Realmadrid <33

2010-07-18 - 16:54:16
vi litar på dig MOURINHO :d <3

Real the first

2010-07-18 - 17:53:03
"Real Madrid har sagt till mig att han är den första som kommer och den sista som lämnar träningarna. Ingen jobbar hårdare än honom och ingen bryr sig lika mycket som honom."



Underbart o höra:D

Anonym

2010-07-18 - 18:01:28
kan förstå att mourinho gillar ronaldo. Först för att ronaldo är gryyyyyym!! och sen för att han är portugis som han själv :P

REAL MADRID IN MY FUCKING HEART!!

2010-07-18 - 18:17:12
JAG BLIR SÅ JÄVLA GLAD AV ATT LÄSA DET HÄR!!

DEN HÄR SÄSONGEN KOMMER BLI GRYM!!!

MOURINHO TACK FÖR ATT DU VALDE REAL MADRID!!!!!!!

JE13

2010-07-18 - 18:44:40
läste de här nyss om hans barn:



"Ronaldo ska under ett restaurangbesök ha vänt sig till den vackra servitrisen och sagt:

– Me, you, fuck, fuck!

För att direkt efteråt rita ett hjärta på ett immigt fönster och förtydliga för den överraskade servitrisen:

– Me, you, kiss!, varpå hon följde med till stjärnans hotellrum."



Asså va fan



2010-2011 kommer ronaldo att köra över dvärgen messi :-)

Anonym

2010-07-18 - 20:19:52
ronaldo asså fy borde skämas!

ThePrinceOfTheRoyalMadrid

2010-07-18 - 21:56:51
Och han ovanför mig tror ju såklart på allt han läser ;)

Anonym

2010-07-18 - 22:10:05
HAHAH OH SÅ SKÖN KILLE!:d dvärg hahah kallar messi oxå för dvärg xd im a hater of meessi xd

ahmed

2010-07-18 - 22:15:54
I transfer världen händer det en hel del. Getafes mittfältare Pedro Leon sägs vara klar för Real Madrid men det är upp till Mourinho att ta beslut om han ska anlända till klubben denna säsongen eller nästa. Maicon affären som såg ut att vara i hand verkar inte bli av då Inter vill ha för mycket pengar. Jag själv tycker att de ska köpa Countrao istället. En annan spelare som verkar vara på väg bort är Drenthe (på tiden tänker ja) han kan bytas bort mot Sporting CP:s mittfältare Miguel Veloso. Gerrard som det skrivits mycket om se ut att bli kvar i Liverpool eftersom man kräver en summa runt 50 milj för kapten, det är något som president Perez inte är villig att lägga på en spelare som är 30 år. Benzema som är en av mina favvo spelare har kopplats samman med Manchester United det är något jag inte gillar. Han är ung och har inte fått chansen dessutom vill jag inte se fler Sneijder/Robben ex spridas ifrån Real Madrid.



Träningsmatcher i Augusti:



San José Earthquakes 4:e Augusti (Usa-turne Augusti)

Los Angeles Galaxy (7:e Augusti)

Bayern Munchen (13:Augusti)

Standard Liège (17:Augusti)

Hércules (21 Augusti)



Dessa matcher är klara men der kommer att tillkomma fler.

Itian

2010-07-18 - 22:34:42
du över mig, bara så du vet så är pedro leon helt klar och han har börjat träna med laget ;)

Anonym

2010-07-18 - 22:54:14
Ronaldo kommer vara en stor legend tillsammans med higuain, kaka och benzema. Dom kasnke är de nya galacticos??? :)

till itian

2010-07-18 - 23:26:10
jag vet men glömde ta bortxd

Anonym

2010-07-19 - 10:37:07
Det är så jädra gött att Real inte har några planer på att köpa Coentrao. Cole är ett mkt bättre val.

Skriv en kommentar