Rafael Van der Vaart är fast besluten vid att stanna kvar i Real Madrid


Holländaren är inte intresserad av att lämna Real Madrid.
Rafael Van der Vaart

Real Madrids playmaker, Rafael Van der Vaart, ansågs vara på väg till Premier League tidigare i veckan, men den före detta Ajax och Hamburg stjärnan har nu gjort klart att han inte ska någonstans i sommar.

"Jag är fast besluten vid att stanna kvar i Real Madrid. Jag vill stanna här och lyckas i Real. Det är synd att den engelska pressen har felciterat mig. De har skrivit saker som helt enkelt inte är sant" sa Van der Vaart enligt Telegraaf.

Van der Vaarts kommenterarer är dåliga nyheter för Liverpool och Chelsea. Både Premier League jättarna trodde att de skulle kunna underteckna den begåvade mittfältaren, men de får väl vända sin uppmärksamhet på annat håll.

27-åringen har sammankopplats med ett steg bort från Santiago Bernabeu hela sommaren. Den offensiva mittfältaren flyttade till Los Blancos från Hamburg sommaren 2008 och har sedan dess spelat över 50 matcher för den spanska huvudstadsklubben.

Kommentarer

Anonym

2010-07-26 - 17:22:15
ansågs av dig kanske... tro aldrig att van der vaart varit intresserad av det..



bra blogg keep going... tråkigt med Raul och Guti!!

Real_hala

2010-07-26 - 18:41:04
Först var du min favorit spelare men sen när jag hörde att du sa att du ville lämna blev jag skit arg på dig......men efter som du sa att rykten var inte sant så börjar jag gilla dig igen men inte som favorit spelare längre...

Anonym

2010-07-26 - 19:29:43
yesss.han får inte lämnaa.



bra bloggXD

RMA

2010-07-26 - 21:55:57
BRA! Han är en jätte bra spelare!

ThePrinceOfTheRoyalMadrid

2010-07-26 - 22:16:21
Rätt attityd! Gilla!

Skriv en kommentar