Real Madrids mittfältare Mahamadou Diarra öppnar dörren för en flytt till Newcastle


Real Madrids mittfältare, Mahamadou Diarra, är öppen för en övergång till England.
Mahamadou Diarra

Mahamadou Diarra
har utstått en svår tid i Spanien, efter hans flytt från Lyon år 2006. Därför är Newcastle tränaren, Chris Hughton, angelägen om att prata med 29-åringen om en flytt från Real Madrid till Premier League.

"Min chef vet mer om min framtid än vad jag vet. Jag kommer spela försäsongen med Real Madrid, eftersom det är mitt lag och jag har ett kontrakt (med Real Madrid)".

"Men inom fotbollen, sker allt mycket snabbt - kanske kommer jag gå."

"Förra säsongen spelade jag bara sju matcher, det där har aldrig hänt i mitt liv förut."

Kommentarer

Serd

2010-07-26 - 17:38:34
hej då mamma håpas all blir bra med dig i nån land!

ahmed

2010-07-26 - 19:32:29
tycker man ska sälja han.för att sånna som han måste bara spela

Skriv en kommentar