Angel Di Maria: "Jag hoppas på att en Real Madrid flytt går framåt"


Argentinaren hoppas på att förhandlingarna mellan Benfica och Real Madrid ska lyckas..
Angel di Maria

Benficas stjärna, Angel Di Maria, har upprepat sin önskan om att underteckna ett kontrakt med Real Madrid i sommar. Den begåvade yttern har inte gjort sin önskan att ansluta sig till Real Madrid en hemlighet. Efter 3 års spelande på Estadio da Luz, kan Di Maria lämna för Santiago Bernabeu klubben.

Benfica och Real Madrid har enligt uppgifter, pratat med varandra under de senaste veckorna om en överföring för Di Maria och argentinarens portugisiska arbetsgivare säger att han är värd upp till 40 miljoner euro.

Den 22-årige, som har startat för sitt landslag, Argentina i VM, har återigen sagt att han hoppas på en 'deal' mellan de två klubbarna.

"Jag har inte blivit kallas om något nytt, jag hoppas att det är sant att min överföring går framåt, eftersom det kommer vara ett bra alternativ" har Di Maria sagt, enligt Marca.

"Jag har inte pratat med någon om min flytt till Real Madrid, för just nu är jag helt fokuserad på VM."

De senaste rapporterna i Portugal tyder på att Di Maria kommer flytta till Real Madrid för 35 miljoner euro, med ingen spelare från den spanska sidan inblandade i affären.

Kommentarer

Anonym

2010-06-18 - 12:56:14
Kan du flytta Real Madrid märket, man kan nt se texten

Skriv en kommentar