Cristiano Ronaldo har tagit nya foton för Armani och strippar ända ner till kalsongerna


Cristiano Ronaldo är Armanis nya ansikte 2010/2011 och har precis tagit nya foton för underkläder.
Cristiano Ronaldo (Armani)Cristiano Ronaldo (Armani)

Som ni säkert redan har sett tidigare under året, så är Cristiano Ronaldo Giorgio Armanis nya ansikte, tillsammans med skådespelaren Megan Fox.

Nu har den portugisiska fotbollsstjärnan, som kopplats med Kim Kardashian, tagit nya foton för det kända och italienska märket. På fotona strippar Cristiano Ronaldo ändra ner till kalsongerna, och man ser en halvnaken Ronaldo.

Portugisen är Armanis aniskte (och kropp) åren 2010/2011 (höst & vinter) för underkläder och jeans.

Kommentarer

MariamRonaldosFru

2010-06-14 - 22:25:51
MIN MAN HAN DÄR! <3



AAAAAAAAAH SMÄLTER NÄR JAG SER HAN, eller jag ser ju han varje dag och får känna på hans magmuskler när jag vill för vi är ju gifta (: (L)

Anonym

2010-06-16 - 13:04:03
dum eller han har inte gift sig han sa för nån månadsen en vaker dag ska jag gifta mig.

Anonym

2010-06-16 - 21:31:15
me lol idot fattarru väl att hon skojar

alma ronaldo

2011-11-10 - 18:25:41
jag smälter fan så fort ag ser honom:love::love::love::love::love::love::love::love::love::love::love::love::love::love::love::love:

Skriv en kommentar