Cristiano Ronaldo: "Jag vill explodera och bli den bästa spelaren i VM"


En dag innan Portugal möter Elfenbenskusten i VM, sa Cristiano Ronaldo vad han tyckte om sitt lags chanser.
Cristiano Ronaldo

"Jag känner mig bra och jag hoppas att det visar sig på planen" sa portugisen.

"Jag har åstadkommit en hel del under mitt liv och jag har inget att bevisa för någon, men jag vill prestera bra i VM. Jag vill explodera och bli den bästa spelaren i tävlingen. Jag säger inte att jag kommer sluta som skyttekung, men jag ska försöka göra mitt bästa för att vara den bästa spelren."

"Jag är inte orolig för min brist på mål med Portugal den senaste tiden. Jag kommer fortsätta att förbereda som jag tidigare gjort och då kommer målen komma. Jag hoppas att det händer så att jag kan hjälpa mitt lag att vinna."

"Kaká kommer ha en säker VM och han kommer göra historia med Real Madrid. Vi kommer alla göra historia med Madrid."

Skriv en kommentar