Kaká varnar Brasiliens VM rivaler: "Jag kände mig väldigt bra idag"


Real Madrids och Brasiliens stjärna är redo att lysa..


Brasiliens mittfältare Kaká har vartnat sina VM rivaler att han kommer bli bättre och bättre för varje dag under turnerningens fortsättning.

"Jag kände mig väldigt bra idag" berättade Kaká till Globo efter 5 - 1 segern mot Tanzania, där han själv gjorde ett mål.

"Allt som återstår för mig är att gå ytterligare ett stycke. Jag ser fram emot att komma tillbaka till glädjen att spela regelbundet. Jag kommer verkligen växa i den här tävlingen, det är det som upphetsar mig mest."

Real Madrid playmakern missade större delen av hans första säsong med Los Blancos, på grund av att hans ljumskada förhindrade honom från många spel.

"Det gav oss ett stor förtroende att se honom spela hela matchen" säger den brasilianska tränaren Dunga. "Kaká håller på att förbättras gradvis. Vi måste hålla honom tillbaka, eftersom ibland vill han träna morgon, middag och kväll" avslutar han.

Skriv en kommentar