Maicon: "Om Inter beslutar att sälja mig, så är det endast till Real Madrid"


Jose Mourinho vill ha med Maicon i sin nya klubb, men brasilianaren säger att han är nöjd i Inter och att han inte flyttar om Moratti inte vill sälja honom.
Maicon

Maicon
talade tydligt om sin framtid och sa: "Jag säger det bara en gång. Jag sa att jag ville gå till Real Madrid. Jag har ett kontrakt med Inter till 2014 och jag är glad och lycklig. Fansen ska vara lugna, eftersom jag ska ingenstans. Det jag sa var att om jag lämnar Inter, så är det för Real Madrid."

Brasilianaren förklarade också varför Real Madrid är den enda klubben han kan tänka sig flytta till. "Det skulle vara meningslöst att gå till en annan klubb än Real Madrid" sa Maicon, som erkände sin beundran för Mourinho som nyligen blev Los Blancos nya tränare. 

Maicon sa också att den enda som bestämmer om han ska flytta eller inte är Inters president, Massimo Moratti.

Kommentarer

reaalmaadriid

2010-06-06 - 14:28:16
NEEEEEEEEEEEEJ!! KOM TLL OSS VI BEHÖVER DEEEEJ! :´´(

Skriv en kommentar