Ricardo Kaká: "Jag är säker på att jag inte kommer byta klubb"


Kaká pratade med tidiningen Marca om sin nuvarande klubb Real Madrid, där han är säker på att han kommer stanna och VM.
Ricardo Kaká (Brasilien)

"Mourinho är en stor tränare. Jag är upphetsad över att få börja arbeta med honom. Det kommer bli en underbar upplevelse och jag hoppas vi kan vinna många titlar nästa år. Real Madrid har en spännande framtid som väntar" sa Kaká.

"Jag har undertecknat ett femårigt kontrakt med Real Madrid och jag är säker på att jag inte kommer gå någon annanstans. Jag vill göra bra saker med denna klubb. Jag är mycket nöjd i Real Madrid. Senaste säsongen var ganska intensiv. Det var svårt, men jag är beredd att övervinna alla komplicerade situationer."

"Jag håller på att bli bättre, så jag borde vara i perfekt form till VM. Det är okej att det tar ett tag eftersom jag inte har spelat i en månad, och jag missade en massa tid. Det finns fortfarande en vecka kvar tills VM börjar, och jag är säker på att jag kommer att vara 100% i god form. Jag ska göra allt jag kan för att vara i den bästa formen."

"Spanien är en av favoriterna att vinna. Det finns en anledning att de är europeiska mästare. Det är ett självsäkert lag som spelar bra fotboll, och de har otroligt individuella talanger. Jag hoppas att Brasilien tar sig till final. Min dröm är att vinna allt, men vi måste ta en match i taget" avslutade den brasilianska stjärnan.

Kommentarer

Saaz

2010-06-05 - 16:14:00
såhär kommer vm resultatet va

1. Brasilien

2. Spanien

3. England

4. Frankrike

5. Italien

7. Elfenbenskusten

hala madrid

2010-06-05 - 19:05:00
saaz

spanien och brasilien möts i en eventuell kvartsfinal (om båda vinner gruppen), så det kan inte sluta som du skrev.

Anonym

2010-06-05 - 20:10:47
hahahaha

Saaz

2010-06-06 - 00:02:36
hala madrid

det går visst. jag gick in på en sida en gång kommer inte ihåg vad den heter men i allafall jag gjorde som 'en lista' där jag fick välja vilka lag jag trodde skulle komma 1,2,3,4 m.m och då gick det att välja så som jag skrev

Skriv en kommentar