VM 2010 : Felipe Melo förnekar rykterna om grälet med Kaká


Juventus mittfältaren Felipe Melo har sagt att rapporter som hävdar att brasiliens Melo och Kaká är osams är inte sanna.
Kaká & Felipe Melo

Felipe Melo, Kakás landslagskamrat har enligt rykten gått in hårt på den precis återhämtade Kaká. Men Juventus mittfältaren förnekar alla dessa rykten.

"Jag jobbade, och när jag kom hem såg jag på en italiensk sajt att jag hade gått in hårt på Kaká. Detta är inte sant" berättade Melo till tidningen Globo.

"Jag är inte en dålig människa och skulle aldrig göra något sådant för att hindra min lagkamrat från spel i fotbolls-VM."

Rapporter har sagt att Kaká stormade ut från träningen, efter att ha fått en hård smäll från Juve spelaren, då han precis återhämtat sig.

"Kaká är det stora namnet och vi förväntar oss mycket av honom. Jag skulle aldrig göra något för att skada honom" avslutar Melo.

Skriv en kommentar