Gago, Higuain och Juanfran är glada över segern mot Osasuna


Laget uttryckte sin glädje över segern mot Osasuna i söndags (3-2).
Real Madrid 3 - 2 Osasuna

Gago
"Matchen var konstig, för vi behövde göra mål hela tiden. Vi hade många målchanser, och vi spelade bra. Vi vann lyckligtvis till slut. Vi är nöjda med de tre poäng som vi fick, men vi måste vinna varje match som återstår. Vi kommer spela mot Mallorca på onsag, och vi måste se varje match som den sista."

Higuain
"Vi gjorde en stor instats som resulterade till en seger. Osasuna gjorde så att vi fick arbeta mycket hårt, men vi hade en stor mental styrka. Nu måste vi tänka på vår nästa match. Vi kommer att vila, så att vi är i vår bästa form när vi möter Mallorca. Vi måste vinna, så att vi får de poäng som vi behöver och sätta press på Barcelona."


Juanfran
"Jag var mycket glad öve att göra min debut med A-laget, men jag var också nerrvös. Det är lätt att spela bredvid så stora spelare. De har alla gratulerat mig. Jag är mycket tacksam för tränaren, för att jag fick denna chans. Han sa åt mig att vara mig själv."

Skriv en kommentar