Karim Benzema: "Det finns inga enkla motståndare i den här ligan"


Bwin pratade med Real Madrids Karim Benzema, efter sista träningen inför matchen mot Mallorca.
Karim Benzema

"Vi hade en tuff match mot Osasuna, men vi klarade det och vi vann. Jag hoppas att vi vinner mot Mallorca också. Vi vet hur bra de är. De har vunnit en hel del matcher på sin hemmaplan, men vi kommer att göra allt för att vinna. Jag tror inte att Barcelona kommer att ha det lätt mot Teneriffa. Det finns inga enkla motståndare i den här ligan."

"Vi måste vinna alla våra återstående tre matcher om vi ska ha en chans på titeln, men vi är också övertygade om att Barcelona kommer att förlora en, eller två poäng."

"Jag mår mycket bättre nu och mitt självförtroende är tillbaka"

"Att spela VM kommer att bli en en fantastisk upplevelse, och så är det för varje fotbollspelare som deltar i VM" avslutar han.

Kommentarer

Santiago García

2010-05-04 - 19:02:53
Din blogg är grym,bästa Madrid bloggen jag vet!

Skriv en kommentar