Van der Vaart: "Det är vår skyldighet att vinna de två återstående matcherna"


Rafael Van der Vaart pratade om onsdagens match, då han gjorde en donation till den spanska föreningen mot cancer.

van der vaart

"Jag är mycket glad över onsdagens match. Det var en stor seger i en mycket komplicerad plats. Real Madrid spelade en lysande andra halvlek, och vi hade många chanser på mål, som gjorde att vi kunde vinna" säger mittfältaren.

"Cristiano Ronaldo spelade ett bra spel. Han är mycket viktig för oss och en av de bästa spelarna i världen. Hans prestation i onsdags var fantastisk. Han hjälper oss i varja match."

"Hela laget spelade mycket bra, och det bevisade att vi kan vinna titeln."

"Det är vår skyldighet att vinna de två återstående matcherna och vänta på att Barcelona ska göra ett misstag. Jag tror att de kommer förlora poäng, men vi kan inte misslyckas. Vi tänker bara på att vinna vår nästa match."

"Jag mår mycket bättre. Jag håller på att återhämta mig, och det går väldigt bra."

Kommentarer

Hala Madrid !

2010-05-07 - 18:27:08
Hahahah kanske fel att lägga upp denna bild, kolla hans högra bild

Skriv en kommentar