Angel Di Maria, Gonzalo Higuain och Ricardo Carvalho är nöjda med gårdagens vinst


Tre madridistas diskuterade gårdagens vinst mot Athletic Bilbao.
Real Madrid

Angel di Maria, Gonzalo Higuain
och Ricardo Carvalho var imponerade av Real Madrids 5-1 vinst mot Athletic Bilbao igår kväll, och diskuterade hur fantastiskt det är att vara serieledare.

Angel di Maria:

"Vi planerade att vara i en sådan situation sedan Malaga matchen och vi är glada över resultatet. Vi kontrollerade matchen och vann efter en svår första halvlek. Jag var utsliten i slutet på grund av alla matcher som vi har spelat och alla resor. Allt det räknas, men trots detta är vi i god form och ingen är skadad."

Gonzalo Higuian:

"Vårt mål, efter Malaga, var att vinna alla våra matcher för att nå El Clasico som serieledare. Det var en bra vinst, men den var inte lika fin som de förra matcherna. Allt som spelar någon roll är att vi vann och att vi är serieledare. Jag är glad över att ha hjälp laget. Jag visste inte att det var mitt sjätte mål mot Athletic."

"Casillas var bra under den första halvleken. Han räddade flera bollar som kunde ha gått in."

Ricardo Carvalho:

"El Clasico kommer att vara en svår match för att Barcelona är ett lag som har spelat tillsammans under en lång tid, men vi är också i bra form och vi hoppas vinna. Jag vet att vi kan."

Kommentarer

omran

2010-11-21 - 15:03:30
ja hoppas att reak madrid vinner mot fc barcelona

Skriv en kommentar