Atletico Madrids president skulle vilja se både Real Madrid och Barcelona förlora El Clasico


Atletico Madrids president skulle vilja se både Barcelona och Real Madrid förlora den kommande Clasico.
Enrique Cerezo

Atletico Bilbao
s president, Enrique Cerezo, har sagt att han skulle vilja se både Barcelona och Real Madrid förlora El Clasico, som kommer äga rum på måndag nästa vecka.

Los Colchoneros boss pratade med median och han insisterade på att han inte är ett dugg intresserad av matchen, för att det inte har något med hans klubb att göra.

"Om både lagen kunde förlora matchen, skulle jag bli överlycklig. Men självklart går det inte, så det enda jag kan säga är att jag hoppas på att det bästa laget vinner."

"Jag gillar bara fotboll när Atletico Madrid spelar. Jag kommer förmodligen göra någonting annat och jag kommer inte se den, speciellt inte på måndag. Men jag bryr mig bara om dessa lag när Atletico spelar."

Kommentarer

Hala Madrid

2010-11-22 - 18:31:29
Jaha och ? Vem har bett om hans åsikt haha..

Skriv en kommentar