Barcelona Sergio Busquets: "Jag skulle vara i en dröm om jag gjorde mål mot Real Madrid"


Barcelonas mittfältare har återigen kritiserat Real Madrid några dagar innan angående El Clasico kommer att spelas.
Sergio Busquets

Barcelona
s mittfältare, Sergio Busquets, har sagt att han är inte orolig över Real Madrids kommentarer, och insisterade på att han endast bryr sig om händelser inom laget.

Det är bara tre dagar kvar tills den största matchen i säsongen kommer att spelas, och Real Madrid ligger etta i tabellen med ett poängs försprång. Matchen är allt närmare, och den spanska mittfältaren har sagt att han inte kommer lyssna på någon presskonferens från den spanska huvudstadsklubben.

"Jose Mourinho pratar hela tiden, men vi bryr oss inte om saker som kommer från Real Madrid" sa Busquets i en intervju med Sky Sport Italia.

"Med honom som ansvarar (för klubben), är de ambitiösa och de vinner flera matcher. Förut, var de ett bra lag, men de hade inte samma ambition. Jag förväntar mig en väldigt intensiv pressning, redan från topp (längst fram i elvan) till Iker Casillas."

"Jag skulle vara i en dröm om jag gjorde mål mot Madrid, det skulle ha varit ett oförglömligt mål."

Kommentarer

halamadrid

2010-11-26 - 18:03:49
det kan du drömma om din filmare

Ronaldo<3

2010-11-26 - 18:09:32
gå dö din jävla sopa, om din dröm är att göra mål mot oss, så är det en dröm som aldrig kommer att gå i uppfylelse. och om du inte kan sluta kritisera oss så tyder det på att du är nervös. jävla sopa

SR4 <3

2010-11-26 - 18:29:45
Det är sant , då kmr du vara I EN DRÖM!

CR7

2010-11-26 - 21:14:48
Dröm på du bara, finns inte en chans i världen att du gör mål på oss! Heja Real Madrid vinn detta och tysta hela barcelona!

omran

2010-11-27 - 10:56:51
din cp du är alltid i dröm

OMME

2010-11-27 - 13:07:40
DET skulle vara en dröm för mig med om real hade krossat er !! (:

Skriv en kommentar