Cristiano Ronaldo: "Jag vill vinna lika många titlar i Real Madrid som jag gjorde i United"


Cristiano Ronaldo hoppas på att han vinner lika många titlar i Real Madrid som han vann i Manchester United.
Cristiano Ronaldo

Den portugisiska stjärnan Cristiano Ronaldo vill upprepa framgången han hade i Manchester United i sin nuvarande klubb Real Madrid. Den 25-årige stjärnan gjorde totalt 84 mål på 196 matcher under sin tid i Old Trafford, där han vann tre Premier League titlar tillsammans med tränaren Sir Alex Ferguson.

Nu är Ronaldo säker på att han kan vinna samma antal trofér med Los Blancos, och sa till den brasilianska tv-stationen Globo: "Jag vill vinna lika många titlar i Madrid som jag gjorde under min tid i Manchester United."

"Det är min utmaning. Jag mår bra och jag känner mig säker, jag är i en bra moment (i min karriär) och jag vill stanna där jag är."

"Målet är alltid det samma - att vinna. Vi har ett väldigt bra lag och jag är säker att om vi jobbar hårt och har lite tur, kommer vi vinna titlar."

Skriv en kommentar