Diego Forlan: "Jag är lycklig här och kommer inte lämna Atletico Madrid"


Atletico Madrids anfallare, Diego Forlan, har inga planer i att lämna klubben.
Diego Forlan

Atletico Madrid
s stjärna, Diego Forlan, har ingen vilja alls att lämna Vicente Calderon klubben och har förnekat rykten som säger att han inte kommer överens med laget och tränaren.

Flera rapporter har sammankopplat Forlan med många europeiska storklubbar. Milan, Real Madrid, Inter och Juventus är en utav de som ryktades vara intresserade av anfallaren. Men den uruguayanska spelaren har bekräftat att han inte har någon vilja att lämna Los Colchoneros.

"Jag har inga problem med tränaren" sa han till Tuttomercatoweb.com. "Jag har ett kontrakt med klubben i två år till och jag vill respektera det."

"Jag är lycklig i Atletico" avslutade 31-åringen.

Skriv en kommentar