Jose Mourinho: "Barcelonas Camp Nou kommer aldrig att glömma mig"


Real Madrids tränare förväntar sig en negativ mottaganing från Barcelona fansen på måndag.
Jose Mourinho

Real Madrid
s tränare Jose Mourinho har erkänt att han har förberett sig inför ett fientligt välkomnande från Camp Nou publiken på måndagens El Clasico match mot FC Barcelona.

Portugisen tillbrignande en viss tid i Blaugrana under hans första år av hans karriär, där han följde tränaren Sir Bobby Robson under 90-talet.

När han pratade i en intervju med FIFA.com sa Mourinho: "Jag vann mot dem med Chelsea och Inter och nu tränar jag deras ärkerivaler Real Madrid. Det förflutna har ingen betydelse, men det är fotbollens lag."

"Camp Nou kommer aldrig glömma mig efter att jag skickade ut dem från Champions League. Jag är säker på att mottagningen kommer att vara negativ."

"Om vi vinner på måndag, är dagen efter en tisdag, och om vi förlorar på måndag, kommer dagen efter också att vara en tisdag. Så vi måste fortsätta att jobba i vilket fall som helst. Dock är Barcelona - Real Madrid en väldigt speciell match, och det är alltid ett nöje."

Kommentarer

Benjamin

2010-11-23 - 18:12:50
SÅDÄR SKA DET LÅTA ! ;)

CR7

2010-11-23 - 20:34:39
Startelvan mot Ajax:

Casillas,Arbeloa,Ramos,Albiol,Marcelo,Lass,Alonso,

Pedro Leon,Özil,Ronaldo och Benzema

var

2010-11-23 - 20:42:28
var vissas matchen??????

var

2010-11-23 - 20:43:55
var vissas matchen

CR7

2010-11-23 - 20:50:16
TV6

CR7

2010-11-23 - 20:50:47
TV6

CR7

2010-11-23 - 20:51:20
TV6

Los Blancos

2010-11-24 - 15:08:32
Du ägaren av denna bloggen.. kan säga några direkta ord från min mun .. du har blivit mycket sämre på att uppdatera och du skulle länka till matcher det har du också slutat med så vafan är vitsen att kolla på denna blogg om du ska lägga upp nyheter var 3 dag typ? då är det lika gärna att titta på dems officiela hemsida eller Goal.com sedan översätta.. tycker att du ska lägga in flera inlägg och hur det går för kaká? annars kan du ju lika gärna lägga ner bloggen om du ska lägga in nya inlägg var 3 dag..

Helt rätt

2010-11-24 - 16:12:03
Los blancos helt rätt där. Jag vill se mer nyheter och mycket mer spelarbetyg!!!!!!!! det har dom fan slutat med ! gör inte det. !

WTF?

2010-11-24 - 16:24:46
ehm vafan säger ni däruppe????? det finns ngt som heter: att ha ett liv!!

vad nöjda med det ni får för det är jag i allfall. säg mig finns det någon sida som är lika bra som den här??? nej!!

Svar till WTF (Los Blancos)

2010-11-24 - 22:09:55
Ja det finns ett ord som heter att ha ett liv men

du grabben titta på dem andra bloggar om fotboll t.ex Dajeroma - roma´s blogg så lägger han upp typ nyheter varenda dag och om nu denna ägare på denna blogg vill vara känd och kunna tjäna in pengar så ska han lägga in flera nyheter? ..

Skriv en kommentar