Jose Mourinho: "Det är bättre att det är jag som är avstängd än en viktig spelare"


Jose Mourinho tycker att det är bättre att det är han som är avstängd än en Real Madrid spelare.
Jose Mourinho

Real Madrid
s tränare, Jose Mourinho, har blivit avstängd i två matcher på grund av att han misskötte sig under Copa del Rey vinsten mot Murcia.

Mourinho kommer återvända då Real Madrid möter rivalerna Barcelona på Camp Nou under El Clasico matchen på måndagen den 29 november.

När Mourinho pratade med pressen angående två matchers avstängningen sa han: "Det är inga problem. Det är bättre att det är jag som är avstängd än en viktig spelare."

"Fotboll är full av situationer där man förlorar kontrollen. Matchen mot Murcia var väldigt lätt för domaren, men jag vill inte be om ursäkt. Jag måste acceptera mina fel. När jag ser Paradas Romero igen, kommer jag be om ursäkt."

Kommentarer

diako

2010-11-23 - 15:58:10
hur gjorde du den här bloggen

Skriv en kommentar