Karim Benzema: "Jag vill göra mål mot Murcia för att tacka Mourinho för vad han gör för mig"


Den 22-årige anfallaren är tacksam över att Mourinhos stöd, och vill återgälda portugisen med att göra mål.
Karim Benzema

Karim Benzema
är tacksam över att Real Madrids tränare Jose Mourinho stödjer honom. Den franska anfallaren känner att han har ett stöd från tränaren som kommer visas under kvällens Copa del Rey match mot Real Murcia.

"Jag vill göra mål mot Murcia för att tacka Mourinho för vad han gör för mig" medgav fransmannen till AS. "Hans ord hjälper mig."

"Han är alltid här för att hjälpa mig att bli bättre. Han säger saker som: Du har spelat bra och du måste fortsätta. Så jag vill återgälda honom för tilliten som han ger mig."

Kommentarer

real

2010-11-10 - 16:20:33
SÄLJ HIGUAIN!!!

Skriv en kommentar