Lassana Diarra: "Jag är inte förvånad över att jag inte inkallades till det franska landslaget"


Den franska mittfältaren, Lassana Diarra, blev inte förvånad när han inte inkallades till det franska landslaget. Dock vill han ändra på detta.
Lassana Diarra

Real Madrid
s mittfältare Lassana Diarra är inte överraskad över att han inte blev inkallad till det franska landslaget. Han insisterar att han inte heller kommer få en bra roll i Real Madrid. Därför vill han flytta i januari för att öka chansen att få spela för sitt landslag.

"Jag var inte förvånad när jag inte blev inkallad av det franska landslaget efter att man tittar på min situation med Real Madrid och när man tittar på allt som har sagts om mig" sa Lass till L'Equipe.

"Världen kommer inte gå under. Jag vet att jag måste arbeta successivt."

"Om jag spelar, är det bra. Om jag inte spelar, spelar det ingen roll. Med det jag har upplevt under min karriär, är jag immun. Mourinho vet vad han gör och allt kommer lösa sig."

Skriv en kommentar