Real Madrids Pedro Leon: "Vi kan komma långt i Champions League"


Pedro Leon var nöjd med sitt mål som räddade Real Madrid från en förlust igår kväll.
Pedro Leon

Pedro Leon
var överlycklig med sitt avgörande mål igår kväll, under Real Madrids 2 - 2 CL match mot AC Milan.

Den unga yttern passade på att utnyttja den tid han fick av Jose Mourinho och gjorde skillnad för den spanska huvudstadsklubben i onsdags kväll.

"Vi slutade aldrig att tro" förklarade spanjoren. "Resultatet var rätt, det skulle ha varit en falsk besegrande. Vi förtjänade inte att förlora och vi kan vara nöjda."

"I Champions Leagues grupspel ligger vi ganska bra till, jag kan se en rosig framtid: vi kan komma långt (i tävlingen)."


Kommentarer

Benjamin

2010-11-04 - 13:54:27
Jag har alltid älskat REAL men nu älskar jag dem ännu mer men jag måste säga att utan Mourino tror jag inte att vi kmr vinna nåt men men jag kanske har fel

D.S

2010-11-04 - 14:47:09
Riktigt skönt att han fick göra ett sådant viktigt mål!



En spelare som sitter på bänken och kommer in för att avgöra, Pedro Leon!

CR7

2010-11-04 - 15:50:47
jag är verkligen nöjd med pedro leon. att göra mål som inhoppare och gör så att det blir ovgjort och det var bara en minut kvar när han gjorde målet och vi förlorade inte.jag är verkligen nöjd med värvningen.



pedro leon kung!!!!!!!!!!!

Hala Madrid

2010-11-05 - 13:52:17
Både Benzema och Pedro Leon kom in och avgjorde för real, glöm inte hylla benzema också för den fina passningen ;) HALA MADRID!!! Vi kommer vinna cl, eller åtminstånde komma 2a ;)!!

Skriv en kommentar