Ricardo Carvalho: "Mitt mål var viktigt"

Fyra madridistas diskuterade gårdagens 2 - 0 vinst mot Atletico Madrid.
Real Madrid - Atletico Madrid

Ricardo Carvalho, Sergio Ramos,, Xabi Alonso och Angel di Maria disskuterade gårdagens imponerande derby seger över Atletico Madrid.

Carvalho:
"Jag vill bara prata om de bra sakerna. Mitt mål var viktigt. Jag hade tur. Vi spelade bra och det var viktigt att vinna denna match. Vi kan inte låta poäng lämna Bernabeu."

Di Maria:

"Detta var en mycket omdiskuterad tävling. Vi visste att vi skulle möta tuffa motståndare och vi var tvungna att kämpa lite extra mycket. Vi lyckades göra mål tidigt och vi kontrollerade matchen."

Xabi Alonso:

"Vi är bekväma på planen och Atletco skapade inte många hotfulla chanser. Vi hade fler möjligheter att göra vårt tredje mål. Vi hoppas vinna varenda match."

Sergio Ramos:

"Det finns ingen tvekan om Atleticos talang. Vi måste fortsätta att förbättra oss och man får hoppas att vi fortsätter leda. Vi måste hålla ihop så att vi alla kan lysa. Att vinna derbyt var en härlig upplevelse, men vi kan inte vara för stolta eftersom är en lång väg kvar. Vi är glada och väldigt lugna."

Kommentarer

omran

2010-11-08 - 18:06:01
jag tycker exakt som sirdio ramos tycker

Anonym

2010-11-08 - 19:30:48
Richardo Carvalho blev över min förväntan årets bästa värvning tillsammans med Özil och Khedira som gjort det fruktansvärt bra också.



Med tanke på hur stabilt det har blivit i backlinjen sedan Carvalho kom så har det blivit en enorm förändring och framgång! :D

Shejk

2010-11-09 - 12:45:42
Håller med som ovan. Bra köp, hela madrid är bra nu. Hoppas också att "admin" till denna sida får betalt. Grymt viktig sida! Hala Madrid

Skriv en kommentar