Romelu Lukaku: "Om det var upp till mig, skulle jag ha slutat skolan för länge sedan"


Romelu Lukaku skulle vilja lämna Anderlecht redan nu för att spela för någon utav Europas storklubbar.
Romelu Lukaku

Anderlecht
underbarn Romelu Lukaku har erkänt att om det inte var upp till hans föräldrar skulle han ha slutat skolan för länge sedan.

Tonåringen förväntas lämna Anderlecht så fort han har slutat gymnasieskolan och Chelsea, Real Madrid och Arsenal är några utav klubbarna som kommer göra allt för att underteckna honom.

"Ibland tänker jag på att sluta skolan" sa Lukaku.

"Jag kan sluta, men eftersom jag respekterar mina föräldrar gör jag det inte. Jag har fortfarande ett år kvar och sedan kommer jag aldrig gå in i ett klassrum igen."

Men Lukaku säger att det är ganska svårt att leva med att vara en kändis.

"Om jag hade pengar, skulle jag ha köpt en Mecedes S med tonade fönster så att ingen känner igen mig. Och svarta fälgar. Jag tar ofta på mig en hatt eller en tröja med huva så att de inte känner igen mig."

Kommentarer

Anonym

2010-11-04 - 15:06:56
Kom till real sen är behöver inte real köpa fler utan sälja :D

Skriv en kommentar