Sampdorias president uppmuntrar Real Madrid att underteckna Antonio Cassano


Sampdorias president, Riccardo Garrone, har besvarat rapporterna som sammankopplar Antonio Cassano med Real Madrid.
Antonio Cassano

Jose Mourinho
och Real Madrid har blivit uppmuntrade att underteckna Sampdorias anfallare Antonio Cassano, efter att presidenten Riccardo Garrone erbjöd spanjorerna en bra affär.

Cassanos existens i klubben har varit osäker under en tid och han är på väg ut från klubben efter att italienaren slet sönder relationerna med de oförlåtande italienarna.

Garrone tror att Cassanos ouppfostran har ingen plats i den italienska klubben och han vill se honom lämna klubben så fort som möjligt.

"Om Real Madrids president har samma etiska värderingar som Cassano, kan han ta honom tillbaka" sa Garrone till pressen, som frågade om rapporter angående att Mourinho hade erbjudit ett bud för 28-åringen är sanna.

Dessutom sa han också att han är villig att sälja Sampdoria.

"Om någon erbjuder mig 200 miljoner euro..." sa han.

"När det gäller Cassano, kommer jag inte ändra mig. Folk stoppar mig på gatan och ber mig att ändra min ställning, men det kommer jag inte göra. Jag står fast vid mitt beslut."

Kommentarer

Real the first

2010-11-16 - 17:31:00
Vi vill inte ha den där bråkstaken tillbaka.

Anonym

2010-11-16 - 17:57:16
Eller hur! Vill inte ens ha honom! Vem är han som kommer och tro att han ska platsa i Real?

Ska vi värva någon anfallare som ska konkurrera tycker jag vårt första val borde vara Fernando Illorente!



hala!

RM89

2010-11-16 - 19:08:09
Haha, ingen vill ha honom :P

Jag tycker man ska göra såhär:

Sälja Benzema och köpa Tevez för pengarna och sen köpa Hugo Almeida på free transfers av Werder Bremen.

Jag skulle vilja ha Fernando Llorente, men Bilbao kräver en stor summa för honom som han inte är värd, bara för att han gjorde några bra matcher, så höjer dom prsiet med 200-300 Mkr på honom, så han blir för dyr, men får vi honom billigt, varför inte ;)

Skriv en kommentar