Gonzalo Higuain och Angel di Maria är glada över vinsten mot Racing Santander


Både Higuain och Di Maria är glada över Real Madrids vinst mot Racing Santander.
Real Madrid - Gonzalo Higuain & Angel Di Maria

Real Madrid
s Gonzalo Higuain och Angel di Maria har sagt sina åsikter angående Real Madrids 6 - 1 vinst mot Racing Santander igår kväll.

"Vi är väldigt glada och vi måste fortsätta såhär. Men tävlingen har precis börjat och den är väldigt lång" sa Higuain till Real Madrids officiella hemsida. "Jag är säker på att allting kommer att vara bra om vi fortsätter att vara lika ambitiösa. Folk borde njuta av att se detta lag."

"Det är ett nöje att spela såhär. Spelarna, tränaren och de som stödjer förtjänar detta."

Argentinaren har för närvarande gjort fyra mål på åtta matcher, men är inte orolig över att inte vinna "Pichichi" titeln.

"Jag bryr mig inte om vem som är tävlingens målskytt så länge han är en Real Madrid spelare" sa Higuain. "Jag är väldigt glad för Ronaldo och hela lagets skull."

"Vi har släppt in minst mål och vi spelar väldigt bra. Jag jobbar alltid för laget och jag måste göra mitt jobb."

En annan spelare som delade sina åsikter med median var Di Maria, som var väldigt glad över vinsten. "Jag är glad över jubeln jag fick av publiken. Fansen visste hur mycket jag ansträngde mig."

"Tränaren sa att han var väldigt stolt över oss och att han är glad över våra presentationer. Han gratulerade mig."

"Vi har ett bra anfall. Vi har beslutsamma spelare såsom Özil, Cristiano och Pipita där framme. Tränaren ville att jag skulle spela som en vänsterytter i slutet av matchen och jag försökte göra mitt bästa."

Kommentarer

marre

2010-10-24 - 14:18:06
di maria fick ju spela ett litet tag på vänsterbacks positionen också ! en riktig lag kämpe är han , men man ska ju inte seja någonting för hella real madrid var på spel humör :)<333333

Agnes

2010-10-24 - 20:45:40
I år är vårt år!!

Skriv en kommentar