Inters Samuel Eto'o: "Jag kommer förevigt vara tacksam Jose Mourinho"


Inters stjärna, Samuel Eto'o, är förevigt tacksam till Jose Mourinho.
Samuel Eto'o

Samuel Eto'o säger att han alltid kommer vara tacksam den förra Inter tränaren, Jose Mourinho. Med hjälp av den nuvarande Real Madrid tränaren, vann Eto'o trippel förra säsongen.

"Jag kommer aldrig sluta tacka Mourinho. Han är unik. Han lärde mig att spela i en annan roll" sa den kamerunska anfallaren.

"Han gjorde mig till en mer komplett spelare, vilket har gett mig ett bättre självfortroende. Jag vann en hel del förra året, och till och med nu är känslan positiv."

Kommentarer

RM89

2010-10-23 - 22:17:47
Jag hatade Eto'o när han spelade i Barcelona.

Men jag börjar gilla honom allt mer nu.

Och hoppas han får en bra framtid med Inter och förtjänar att vinna skytteligan i Serie A :)



Halá Mourinho<3

Skriv en kommentar