Jose Mourinho: "Marcelo var en spelare som jag gillade, men nu älskar jag honom"


Jose Mourinho vill inte underteckna en ny vänsterback.
Marcelo

Real Madrids tränare, Jose Mourinho, har nyligen haft en intervju med Gol TV, där han disskuterade lagets närvarande situation..

"Marcelo var en spelare som jag gillade, men nu älskar jag honom" sa den portugisiska tränaren.

"Folk säger att jag vill köpa en annan vänsterback. Nåväl, jag vill inte köpa en annan vänsterback. Marcelo har tillräckligt med defensiv och offensiv kvalité, och han växer som en spelare."

"Jag föredrar engelsk fotboll, för att där är matcherna endast 90 minuter."

"Iker Casillas är oåtkomlig. Han är denna klubbs ledare."

Kommentarer

Anonym

2010-10-08 - 20:27:05
för att där är matcherna endast 90 min.kan nån förklara där???

Skriv en kommentar