Karim Benzema: "Jag är ingen spelare som ska springa överallt, mitt jobb är att göra mål"


Karim Benzema tycker inte att han ska behöva springa så mycket, men han kommer ändå lyda Mourinhos order.
Karim Benzema

Karim Benzema
har erkänt att Real Madrids tränare, Jose Mourinho, vill att han ska ändra på sin spelstil. Fransmannen har medgett att Mourinho kräver att anfallaren ska "springa mer".

"Han (Jose Mourinho) har sagt till mig att spela mer, jag vet varför han vill att jag ska jobba med det" sa Benzema.

Men Benzema sa också: "Jag är ingen spelare som ska springa överallt, mitt jobb är att göra mål. Jag kom för att göra mål, men om jag måste springa, kommer jag springa."

Kommentarer

ormar

2010-10-25 - 19:19:31
jag tycker också att benzema ska springa

Gumkowski

2010-10-25 - 19:27:51
"Jag är ingen spelare som ska springa överallt, mitt jobb är att göra mål. Jag kom för att göra mål"



Gör mål då!

RM89

2010-10-26 - 08:06:11
Han kan inte springa, han kan inte göra mål, han kan inte hjälpa sina lagkamrater!



Men vad fan kan han göra då?



Hoppas han fortsätter såhär, fram till sommaren, så han blir såld nångång!

Ta in Tevez eller Suarez, dom skulle göra det tusen ggr bättre än honom!!

SÄLJ HONOM SNÄLLAAAAAA!!!

Skriv en kommentar