Macnhester Uniteds Nani: "Cristiano Ronaldo har hjälpt mig mycket under hela min karriär"


Cristiano Ronalods förra lagkamrat, Nani, har medgett att Ronaldo har hjälpt honom väldigt mycket under hans karriär.
Cristiano Ronaldo & Nani

Nani
har avslöjat att tack vare sin förra Manchester United lagkamrat och nuvarande Real Madrid spelaren, Cristiano Ronaldo, har han blivit en bättre fotbollsspelare.

Den portugisiska yttern har imponerat de senaste månaderna på både Sir Alex Ferguson och Manchester United fansen. Enligt Nani, är Cristiano Ronaldos hjälp ett resultat på 23-åringens framgång i United.

"Ronaldo har hjälpt mig under hela min karriär" sa Nani. "Han gav mig en hel del råd när jag flyttade till Manchester, då saker och ting inte fungerade så bra för mig. Sedan han flyttade till Real Madrid, har han fortsatt att stödja mig."

"När vi var med det nationella laget, sa han till mig: 'du är i en god form nu, fortsätt så för att du är viktig för Portugal och Manchester United'."

"Ja, vi är vänner. Även fast jag är i Manchester och han är i Madrid, så messar han mig alltid och ringer mig för att önska mig väl."

"Nu kanske Manchester United fansen ser den riktiga Nani. De är nöjda med mig och jag är nöjd med mig själv - men jag vill göra ännu mer."

Kommentarer

orm

2010-10-31 - 22:15:22
bra ronaldo fårsätt så tycker jag ronaldo <3<3<3 cristiano ronaldo är bästa spelaren i världen jag tycker att han är bättre än messi

CR7

2010-11-01 - 18:12:38
han har alltid varit bättre än messi som jag hatar som in i helvetet

Skriv en kommentar