Palermos Javier Pastore säger till Real Madrid: "Jag är inte värd 50 miljoner euro"


Palermos Javier Pastore säger till Real Madrid att han inte är värd 50 miljoner euro.
Javier Pastore

Palermo
s stjärna, Javier Pastore, har berättat för Real Madrid att de inte kommer behöva försöka signera honom.

Pastore, som har under en lång tid sammankopplats med de spanska giganterna, har sagt till Santiago Bernabeu klubben att han inte är värd 50 miljoner euro - vilket är en summa som många tycker räcker för denna transfer.

"Är jag värd 50 miljoner euro? Jag är lugn och jag tycker inte det låter rimligt" sa han till El Mundo Deportivo.

"Jag vet inte om jag är värd 50 miljoner euro, jag tror inte det, men jag tänker inte på sådana saker."

"Sanningen är att jag har inte fått några erbjudanden. Dessutom har presidenten alltid visat tillgivenhet och jag är glad i Palermo. Jag måste behålla mina fötter på marken."

Skriv en kommentar