Real Madrid stjärnan Ronaldo: "Allting är fantastiskt med Mourinho"


Cristiano Ronaldo är glad över att arbeta med Jose Mourinho.

CR

Real Madrid
stjärnan Cristiano Ronaldo säger att moralen har lyft under ledningen av tränaren, Jose Mourinho.

Och Ronaldo förklarade: " Med Mourinho är vi gladare. När saker går bra så är det onormalt att vara lite ledsen, men saker går bra den är säsongen."


"Tack Gud att allt går bra"

"Mourinho är fantastisk. Tack gode Gud att han kom eftersom, med den erfarenhet han har och alla titlar han har vunnit, är det alltid bra att arbeta med honom."

"Jag har alltid sagt att jag ville att han skulle träna mig, och mina kolleger älskar också att arbeta med honom".

"Jag hoppas att vi vinner Champions League."

 

Kommentarer

ormar

2010-10-21 - 20:02:14
jag tycker samma som ronaldo

Anonym

2010-10-21 - 20:23:42
å Cr7 du är bäst

Benjamin

2010-10-21 - 20:27:47
ENLIGT MIG är Ronaldos bäst i världen just nu !

A-E-T

2010-10-21 - 21:16:31
CR leder skytteligan med 5 mål (?) och assistligan med 4 assist, så tekniskt sett är han bäst i La Liga iaf.

Itian

2010-10-21 - 22:19:10
där ser man skillnaden för att vara världens bästa spelare.Man måste spela ihop med laget och som han säger "Jag hoppas att VI vinner Champions League." men en spelare som zlatan skulle sagt, "jag hoppas att JAG vinner champions league"



sadfasdasd

2010-10-23 - 17:33:22
håller med Itian.



har aldrig fattat folk som säger att han är egoist?



på vilket sätt skulle han vara de?



när han spela i sporting, han erbjöd att dela säng med en kille som kom med i laget men inte hade sovplats i lisabon. så egoist är han



att han slänger sig lite extra de hör bara till. skulle inte kunna se cr utan någon överdriven slängning!

Skriv en kommentar