Resultat av RealMadriidCF.blogg.se's : "Vill du att Kaká ska lämna Real Madrid?"


Efter att ha fått resultatet på era röster, vet man att de flesta av Sveriges Madridistas vill att Kaká ska stanna i Real Madrid.
RealMadriidCF.blogg.se RESULTAT

Kommer ni ihåg undersökningen jag gjorde för ungefär två veckor sedan? Nu har jag räknat ihop era röster och fått svar på resultatet.

De flesta utav Sveriges Real Madrid fans ville att Kaká skulle stanna. Ungefär 56%, alltså mer än hälften ville att Kaká skulle absolut stanna kvar, oavsett om han är tillbaka till sin bästa form eller inte.

Medan 30% ville att han skulle endast stanna till sommaren om han inte bevisar att han är värd pengarna Real Madrid betalade för honom.

Samtidigt var det ungefär 9,5% av er, som ville att brassen skulle lämna Los Blancos, på grund av att det är nog bäst så. Alltså trodde 32 Real Madrid fans att Kaká som var i toppform i Milan, kommer aldrig komma tillbaka.

Dock var det 4,5% av Sveriges Madridistas som inte visste vad de skulle svara.

Kommentarer

omran

2010-10-22 - 16:05:49
jag vill inte att kaka ska lämna real madrid han ska få spela där 2 eller 3 till tycker jag

jag tycker inte att han ska flytta till nåt annat lag

absolut inte

Anonym

2011-11-02 - 11:23:47
:-):-d:love::thumbup::thumbup::thumbup::thumbup::thumbup::thumbup::thumbup::thumbup::love::love::love::love::love::love::love:

Anonym

2011-11-02 - 11:26:29
nej jag vill inte att kaka ska lämna real madrid

Skriv en kommentar