En åsiktsundersökning : Stanna eller Lämna?

Jag skulle vilja veta om ni vill behålla Kaká eller inte. Efter alla dessa rykten och snack som säger att Kaká är på väg bort från Santiago Bernabeu, är det intressant att höra vad ni tycker. Kaká, som kom till Real Madrid förra året (sommaren år 2009) har enligt många inte levt upp till förväntningarna. En del var nöjda med Kakás presentationer, andra inte. Men nu vill vi höra vad Sveriges Real Madrid fans tycker om detta rykte.

VILL DU ATT KAKÁ SKA LÄMNA REAL MADRID?

Vill du att Kaká ska lämna Real Madrid?

Kommentarer

omran

2010-10-08 - 21:46:10
jag tycker att ni måste behålla kaka han kommer hjälpa er med många saker behåll han<3<3<3

jag har altid älskat kaka och jag vill inte att han ska byta lag så snabbt han har varit bara ett år i real madrid .

han måste stanna

jag tycker att kaka ska inte lämna real madrid tills 2013

Anonym

2010-10-09 - 00:39:03
tycker att du ska fortsätta göra sånt,asså frågor

RM89

2010-10-09 - 01:07:55
Jag tycker man ska göra såhär:



Vi köpte honom för 65 milj euro har jag för mig, nått sånt iaf.



Om ett lag erbjuder minst 55 milj euro, så tycker jag att man ska sälja honom.

Men om han ska tillbaka till Milan, så tycker jag att Real borde kräva minst 60 milj euro från dom.



För dessa pengar kan vi köpa David Silva.

En spelare som skulle göra succé i Real, dessutom är han en av mina favoriter.



Just nu spelar han i Man City, där man kan se att han inte trivs alls.

Dessutom passar han inte in i Premier Leauge, han skulle nappa direkt om Real kom med err erbjudande.



Eller så kan vi göra såhär:



En spelare jag vill ska !!lämna!! Real är Benzema.

Vi kan byta Benzema mot David Silva.

Mancini vill ju ha Benz och Silva gillar inte spelet i England.



Sen behöver vi en anfallare, efter att Benz lämnat.

Då byter vi Kaká mot Alexandre Pato(AC Milan) + 20 Milj Euro.



Benz <---> David Silva

Kaká <---> Pato + 20 Milj Euro



Då konkurrerar Mesut Özil och David Silva om platsen bakom anfallarna.

Dessutom kan båda spela på ytterpositions platsen.



Och Higuain och Pato konkurrerar om anfallsplatsen.

Båda är riktigt bra anfallare, men det är bara bättre för båda två.

Då måste dom kämpa mer i varje match, för att kunna starta nästa match.



Man ser nu att Higuain inte har någon att konkurrera med, så han tappar mkt då.

Benzema är ingen match för Higuain.



Kommer ni inte ihåg då vi hade Raúl, Van Nistelrooy och Higuain.

Higuain fick aldrig starta typ, men när han väl kom in så gjorde han det så bra, som Ruud och Raúl gjorde under hela säsongen.

Nej skojar bara, men han gjorde succé då.



Tror Higuain måste känna lite press, att han inte har en säker plats i elvan, det gör honom till en av världens bästa anfallare.



Vi tjänar ca 200 Milj kr på dessa affärer, dessutom har Benz och Kaká höga löner just nu, fast dom inte har spelat bra.

Silva och Pato kommer inte ha så höga löner som dessa två, så vi tjänar lite där också.



Hoppas det går till såhär, det skulle vara bättre för Real Madrid..!



Halá Madrid<3

Anonym

2010-10-09 - 02:45:35
RM89 skit smart ide!

Anonym

2010-10-09 - 07:41:31
kaka e en av världens bäsra fotbollspelare o han ska fan stanna

martell

2010-10-09 - 09:18:55
RM89

Varför skulle vi behöva silva? om vi säljer kaka är det för att ge plats år Canales, haru glömt honnom?

Canales kommer få extremt lite speltid när kaka kmr tillbaks.

kaka har ju den defensiva rollen o han konkurerrar där me özil, sen kommer canales.

att sälja kaka för att få råd till silva är ju jätte dumt.

angående ben har du helt rätt han e hels onödig i real, man har talang nog att spela i en annan klubb om. men pato kommer nog inte att lämna milan nu, du bygger ju hela sitt lag runt han.

min ide är att ge canales så mycket speltid som måjligt, han är vår framtid. när higuain inte spelar skulle anntingen canales kunna ta anfalls platsen eller så gör vi såhär



------Higuain

Di maria------CR7

-------Özil



när Higuain är borta



----CR7

Di maria---Özil

------Canales

stolle

2010-10-09 - 09:23:20
Kaka borde få en sesång till på sig, han kom in i ett lag men massor av nya spelare OCH han hittade inte den formen som han ville + att han hade skade problem. så enligt mig borde han få mer tid för om han hittar sin bästa form får vi ett real madird som få lag kommer kunna slå :)

ahmed8

2010-10-09 - 10:31:19
Tkr precis att det här är det största problemet med Real Madrid. Så fort man inte gör någonting under 1 säsong, sälj direkt!! Precis som tränarna som vi har haft, vi har haft 6 tränare på 6 säsonger. Pellegrini gjorde en jättebra säsong, fast Real gav honom aldrig en chans till. Samma med Kaká, ge honom en chans han kommer visa sig. Kaká är en spelare som inte bryr sig om pengarna utan om fansen.



Jag lovar att Kaká kmr visa sig den här säsongen och kommer hitta den bästa formen. Precis som Marcelo, alla Real-fans sa såhär " Köp en ny vänsterback. " , vi hitta ingen vänsterback som tur var. Marcelo fick sin nya chans och utnyttjade chansen och visade att han var en av världens unga bästa vänsterbackar.



Ge Kaká en chans till och han kmr visa sig som en av världens bästa spelare. Han är skadad, och det är inte hans fel för det. Han har problem med ljumsken och knät, han kan inte gör någonting åt det.



RM89 , jag kan säga sanningen, din idé var inte så bra tycker jag. David Silva skulle inte passa in i Real Madrid tycker jag, och inte Pato heller. Lukaku från Anderlecht, köp honom. 17 år, Nya Drogba..



LÅT KAKÁ STANNA!

Skriv en kommentar