Athletic Bilbaos Javi Martinez är inte intresserad av Real Madrid eller Barcelona


Bilbaos stjärna vill inte flytta till någon utav Spaniens storklubbar.
Javi Martinez

Athletic Bilbao
s mittfältare, Javi Martinez, har länge sammankopplats med en flytt till antingen Real Madrid eller Barcelona. Dock vill den spanska 22-åringen stanna med Bilbao, och är ointresserad av en flytt till någon utav dessa stora klubbarna.

I en intervju med den spanska sporttidningen AS, sa Martinez: "Ingen har sagt till mig att jag har fått ett erbjudande från dessa klubbar."

"Jag har alltid sagt att min dröm är att stanna här och jag har gjort allt jag kan för att få uppfylla min dröm."

"Jag kommer att göra detta mycket klart. Jag vill fortsätta spela här i många år och ge tillbaka Athletic den förmån de har gett mig. Om klubben och jag kommer överens, skulle jag bli glad över att kunna förlänga mitt kontrakt."

Kommentarer

ahmed

2010-09-25 - 17:47:39
omg dani alves jävla apaXD

Real the first

2010-09-25 - 22:48:48
Tänkte exakt de samma xD

Anonym

2010-09-25 - 23:20:55
Vill inte ha dig Martinez , HAHAHAHAHA DANI ALVES !! :D

Skriv en kommentar