José Mourinho " Om du inte kan klara av pressen, kom inte då"


José Mourinho talar i en intervju om Real Madrids nuvarande läge.

José Mourinho

Real Madrids tränare José Mourinho satt nyligen i en intervju med den italienska dagstidningen Gazzetta dello Sport, där han diskuterade flera frågor om Real Madrid för tillfället.

Mourinho sade: "Det här är Real Madrid och det kan inte förändras, Om du inte kan stå ut att leva med pressen, då är det bättre om du inte kommer hit. I min karriär är det den bästa tiden för en sådan upplevelse efter att ha tränat Chelsea och Inter, och att ha tio års framgång med stora klubbar. "


"Om några år kommer Real Madrid ha ändrat tränare som Capello, Schuster, Ramos och Pellegrini. Nu behöver vi stabilitet. Just nu har jag inte besatt av att vinna titlar."

"Om jag var besatt av att vinna, skulle jag ha stannat kvar i Inter, med sex tuneringar tillgängliga för mig att vinna. I Spanien, spelar vi tre tuneringar, och i två av dessa, är Barcelona favoriter.

"Att spela mot Real Madrid, även i en vänskapsmatch, är som att spela en VM-final."

"Jag måste förbereda mig taktiskt för möjligheten att förlora bollen och att drabbas omedelbart, och söka en lösning för att öppna motståndarens försvar som är tänkt att läggas ned."

Kommentarer

RealMadriidCf

2010-09-02 - 19:32:45
Inlägget ser lite konstigt ut men det gick inte att göra något åt det.

ahmed

2010-09-02 - 21:08:47
haha tykte också att det var lite konstigt..men vet ändå att du bara översätter

petter.

2010-09-02 - 21:46:14
om han nt gör succe dem kommer sparka honom ... i inter han hade inte så mycke press på sig... Real madrid är en stor klubb om man inte gör succe man blir sparkad de så det går till , från 1998till 2003 så var real grymma då men nu så är dem inte lika grymma , så som det ser ut tror jag inte real kommer vinna över barca ingen chans så som de ser ut ..

RealMadriidCf

2010-09-03 - 14:56:13
Svar till Ahmed8: Vill bara klargöra en sak. Jag översätter inte med google translator, eftersom deras stavning och grammatik är usel när man översätter. Jag översätter själv meningarna från tex. engelska och spanska till svenska.

ahmed

2010-09-03 - 16:06:53
haahaha jag vet,och det var det jag tänkte på hela tiden,att du översätter själv.haha tycker med att google stranslator översätter uselt.



ps,ahmed8 är en annan person,jag brukar bara heta ahmed:d



keep for the good workXD



KAN DU SPANSKA OCKSÅ ,,WOW



realmadriidcf

2010-09-03 - 17:32:49
svar till ahmed: oj förlåt. trodde det var samma person.

Hehe, ja, jag kan prata spanska för det mesta.

Skriv en kommentar