Karim Benzema: "Jag är säker på att jag kommer förbättra mig kraftigt med Mourinho"


Real Madrids Karim Benzema ser fram emot dagens match mot Auxerre.
Karim Benzema

Karim Benzema
kommer spela en speciell match idag. Den franska anfallare kommer möta Auxerre i sitt hemland och hoppas på att kunna hjälpa Real Madrid vinna tre poäng.

"Tränaren bestämmer. Jag mår bra och är väldigt upphetsad över denna match, som är väldigt viktig för oss."

"Auxerre har en bra start i deras liga, men Champions League är en annan tävling och de kommer vara ute efter att spela en bra match. De är med i denna tävling för att de är ett bra lag."

"Det här är bara början av säsongen, så det är naturligt för oss att sakna några saker. Men vi jobbar väldigt hårt och vi hoppas kunna spela bra mot Auxerre."

"Mourinho hjälper mig att göra framsteg. Han hjälper mig speciellt med min mentalitet. Jag är säker på att jag kommer förbättra mig kraftigt med honom."

Kommentarer

RMADRID!

2010-09-28 - 16:14:57
Nu är det dag o visa vad du går för Benzema!

Hoppas på en rolig match ikväll. :)

hala madrid

2010-09-28 - 19:09:09
auxerre har inte alls börjat bra i ligan ;)

ta chansen nu benzema!!

Anonym

2010-09-28 - 19:51:45
sluta snacka om visa vad du går för

Skriv en kommentar