Lazios anfallare Mauro Zarate kan spela för Real Madrid inom den närmaste framtiden


Lazios stjärna, Mauro Zarate, kan vara på väg till Real Madrid, enligt spelarens agent.
Mauro Zarate

Mauro Zarate
s agent har avslöjat att hans klient kan mycket väl flytta från Lazio till Real Madrid inom den närmaste framtiden.

"Personligen, så vet jag att Tottenham skulle fortfarande vilja ha spelaren" sa agenten till lalaziosiamonoi.it.

"För en månad sedan pratade jag med en som jobbar för klubben, och den personen försäkrade mig om att Spurs är redo att betala 25 miljoner euro för Zarate."

"Även Ryssland vill ha honom. Spartak Moscow frågade mig om honom, men Mauro skulle ha svårt för att acceptera en sådan destination."

"Om han lämnar Rom, skulle han tänka på Spanien och han skulle ha gått direkt till Real Madrid."

"Men, när jag pratade med Mauro för några veckor sedan, sa han till mig att han kom till Italien för att spela för Lazio. Han är ett fan av Lazio och har ingen avsikt att lämna än."

"Men det finns vissa situationer som skulle kunna tyda på en framtid långt ifrån Lazio för Zarate."

Skriv en kommentar