Real Madrids Kaká: "Jag längtar till att få spela igen och hjälpa laget"


Den brasilianska playmakern vill så gärna vara tillbaka och få spela med laget igen.
Kaká

Efter att det har gått en månad sedan Kaká opererade sitt vänstra knä, är Real Madrids mittfältsstjärna angelägen om att så snabbt som möjligt få spela igen och bära den vita och kända tröjan.

Den brasilianska stjärnan jobbar väldigt hårt med fysiska övningar och har sagt att hans knä-smärta har försvunnit, vilket verkligen motiverar honom.

"Jag längtar till att få spela igen. Det är väldigt svårt att bara sitta och se på matcherna eftersom jag vill hjälpa laget på ett mer direkt sätt" sa Kaká till Marca.

"Jag har pratat med läkarna och frågade dem hur lång tid det kommer ta tills jag får spela igen. De sa att det beror mycket på återhämtningsprocessen och på mig också."

"Jag gör allt jag kan för att kunna spela igen."

Kommentarer

Anonym

2010-09-10 - 21:27:53
KUUUNG! (H)

Anonym

2010-09-10 - 21:28:02
KUUUNG! (H)

Anonym

2010-09-10 - 21:34:07
KIIIIIIIIIIIIING KIIIIIIIIIIIIIIIING KIIIIINNNG KIIING KKIIINNG K A K A !!!

Itian

2010-09-10 - 22:09:41
Och vi längtar att du ska vara tillbaka på plan också!! Hala Madrid och Kaká

Anonym

2010-09-10 - 23:11:02
han kommer bli nummer ett igen KING KAKA!!

Skriv en kommentar