Ribery: "Jag vet att Mourinho vill underteckna mig, men jag vill stanna i Bayern München"


Den franska Bayern München stjärnan vill förlänga sitt kontrakt med München istället för att flytta till Santiago Bernabeu.
Franck Ribery

I en intervju med den tyska tidningen Kicker har Bayern Münchens stjärna, Franck Ribery, pratat om Real Madrids intresse att signerna honom (förra säsongen) och sa att hans enda mål just nu är att lyckas med den tyska klubben.

"Jag vet att Mr. Mourinho gillar och uppskattar mitt spelsätt, men jag är säker på att det bästa för mig är att förnya mitt kontrakt med Bayern till 2015" sa Ribery.

"Jag spenderade två svåra, men underbara år med Bayern. Jag måste återvända till jobbet och börja le igen. Jag tror att jag kommer bli bättre i år."

Senare blev spelaren tillfrågad om hans "kärlekshistoria" med Real Madrid är över, och han svarade: "Ja, det är över."

Kommentarer

Hala_Madrid

2010-09-13 - 17:05:06
Han har redan förlängtat såå vad spelar det roll tror inte äns 10% av reals fans vill se honom i reals tröja

Alavi

2010-09-13 - 17:09:58
Bra skrivet! =)

hala madrid

2010-09-13 - 17:14:13
vi behöver nt dig endå ribery !!! vi har redan özil den nye zidane... zippp.

Skriv en kommentar