Adebayor: "Förra veckan skrev median att jag var den sämsta spelaren, nu är jag som en Gud"


Emmanuel Adebayor tycker att median borde hålla sig till en åsikt. Ena veckan skrivs det att han är den sämsta spelaren på planen, medan veckan därefter beskrivs han som en hjälte.
Emmanuel Adebayor

Real Madrid
s anfallare Emmanuel Adebayor har avslöjar att kritikerna han har fått under de senaste veckorna har inte påverkar honom, och att allt detta är en del av att vara en professionell fotbollsspelare.

Den lånade Manchester City spelaren hade ingen bra match mot Sporting Gijon förra veckan och hans namn användes mycket i median - på ett negativt sätt.

Men denna vecka är det en helt annan saga. Efter att ha gjort de två första målen mot Tottenham i Champions League, blev han älskad igen.

"Jag läser inte de spanska tidningarna eftersom jag inte pratar spanska än. Det intresserar mig inte vad de säger om mig. Det är normalt för en fotbollsspelare att gå igenom upp- och nervändningar" sa Adebayor till AS.

"Pressen skrev att jag var den sämsta spelaren på planen förra veckan, och efter mina mål mot Tottenham säger de att jag nästan är som en Gud. Och jag kommer förmodligen vara en dålig spelare igen enligt deras åsikter om jag inte gör mål mot Athletic Bilbao."

Kommentarer

madriiista4life

2011-04-07 - 16:57:27
Håller med adde stenhårt. han e fantastisk o kolla på, krigar 90min varje match... Och det här är till er ÄCKLIGA medgångsfans som hatat adde pga han inte levererat, nu tog han oss till semifinal i CL o nu helt plötsligt e han bäst o alla vill suga hans stora hästk.k också.. snorungar lär er älska real madrid eller börja stöd barca, för vi behöver inga supportrar som hatar en real spelare ena dagen medans andra dagen älska han... lär er älska hela madrid!!

HALA MADRID!!!!!

Mr.Fred

2011-04-07 - 17:15:44
haha det är madrid vi talar om gubbar ;) Olika saker varje dag.

Ahmed8

2011-04-07 - 17:36:29
Det är så med de flesta Real-fansen också. När Benz nästan aldrig presterade på planen så började de hojta att Benz ska till Juve, Inter, Man U, och massa skit. Nu när han presterar och har gjort 8 mål på 5 senaste matcherna så respekterar alla honom och säger att han inte ska någon stans..

HÅLL ER TILL ER ÅSIKT!! :D

RMA

2011-04-07 - 17:44:28
Gillar inte Adde så mycket fast han gjorde mål, han missar så mycket

Anonym

2011-04-07 - 19:35:42
beybladeeeeee

RM89

2011-04-07 - 20:41:00
Han kommer alltid att vara sämsta spelaren i Real Madrid.

Han hade tur som fick två fina inlägg där ingen är på honom och gör två mål.

Annars är han verkligen sämst, till och med som 3:e anfallare!



Han kan fan inte beskrivas som gud osv, tack vare hans två mål..!!

Han är sämst och han platsar inte i Real Madrid, inte ens som 3:e anfallare, tyvärr!!



Halá Madrid <3

KOLLA

2011-04-07 - 22:24:02
även om han gör en bra match så är han inte bra! en bra fotbollsspelare är jämn INTE HAN!!!

Anonym

2011-04-08 - 11:38:24
Du e forfarade den sämsta Adebayor få inte för mycker luft när inte andra matchen har kommmit

Anonym

2011-04-08 - 15:17:08
adebayor har varit ur form jätte länge efter att han lämnade arsenal , jag tycker det är bra gjort att han fotfarande är målsugen fast än han har varit ur form väldigt länge :D

Skriv en kommentar