Harry Redknapp: "När Pepe blev utvisad, rullade Dani alves runt som om han var döende"


Tottenhams tränare Harry Redknapp anser att Dani Alves filmning var så sorglig att han skämdes över händelsen som gav Pepe ett rött kort.
Harry Redknapp

Tottenham
s engelska tränare Harry Redknapp säger att det var pinsamt och ledsamt att se Barcelonas högerback Dani Alves filma mot Real Madrid i onsdags.

När Redknapp pratade med den engelska tidningen The Sun, sa han: "När Real Madrids Pepe blev utvisad, rullade Daniel Alves runt som om han blev riktigt skadad, som om han var döende."

"Sedan hoppade han upp helt plötsligt och var helt bra. Jag kände en viss sorg när jag såg händelsen. Till och med när jag satt i mitt vardagsrum där jag kollade på matchen på TV, blev jag generad utav vissa av dykningarna."

"Det fanns spelare som behövde bårar för att få ut dem från planen - som om deras karriärer var över. Sedan hoppade dem upp igen och gick tillbaka till spelet så snabbt som möjligt. Spelarna gestikulerade åt domaren för att motståndarna ska få en bokning. Enligt mig var det ett osmakligt beteende."

Kommentarer

Kaká !!

2011-04-30 - 14:59:12
"Till och med när jag satt i mitt vardagsrum där jag kollade på matchen på TV, blev jag generad utav vissa av dykningarna."



jag håller med. min respekt för barcelona försvann i onsdags.

madridfan

2011-05-16 - 14:26:12
Jag håller totalt med Redknapp och Kaka!! Min respekt försvann också för Barcelona. De ända dom gjorde var o filmade.

Skriv en kommentar