Jose Mourinho: "Jag kommer inte flytta till City & Real vill inte sälja Cristiano Ronaldo"


Jose Mourinho säger att Real Madrid inte vill sälja Cristiano Ronaldo till den italienska klubben AC Milan, men samtidigt är han inte helt säker på om portugisen kommer att stanna eller inte.
Jose Mourinho & Cristiano Ronaldo

Real Madrid
s portugisiska tränare Jose Mourinho kan inte se sin landsman Cristinao Ronaldo signera för AC Milan inom den närmaste framtiden.

Tidigare rapporterade man att Milans president, Silvio Berlusconi, var intresserad av att signera den förra Manchester United stjärnan i sommar. Men det fanns även rapporter som hävdade att Mourinho skulle ersätta Roberto Mancini i Manchester City.

Men Mourinho är säker på att han inte kommer att träna City, och angående Cristiano Ronaldo tror han inte att den unga spelaren kommer att lämna den spanska huvudstadsklubben för Italiens serieledare.

"För mig skulle jag säga att det var omöjligt att flytta till Manchester City. Jag kommer inte säga att det är omöjligt för Cristiano, eftersom Berlusconi kanske kommer att göra något helt galet (för att underteckna honom). Men jag kan säga att Real inte vill sälja honom" sa Mourinho.

Kommentarer

cr7

2011-04-14 - 19:12:40
KLART HAN INTE GÅR DIT han älskar Real Madrid dom kommer inte sälja han helle ps? flyttar ronaldo får ja fan damp

Max

2011-04-20 - 12:20:03
Ja eller hur. Han måste vara kvar. Killen är ju mer än bara lirare han är en symbol.

Skriv en kommentar