Pepe: "Jag skulle vilja be om ursäkt för min gest efter Ronaldos mål"


Real Madrids Pepe har bett om ursäkt för sin gest mot Barcelona fansen när Ronaldo gjorde matchens enda mål i onsdags.
Pepe (och Cristiano Ronaldo)

Real Madrid
s portugisiska försvarare Pepe har bett om ursäkt för sitt uppförande i onsdagens Copa del Rey final mot Barcelona.

Den 28-årige mittbacken förlorade sitt humör efter att Cristiano Ronaldo gav Real Madrid ledningen i den 102:a minuten och gjorde en offensiv gest mot Barcelona fansen.

Lagkamraten Alvaro Arbeloa pratade med Pepe efter att portugisen retade motståndarnas fans, och sa att det var fel utav honom att göra så. Därför har Pepe bett om ursäkt.

"Jag skulle vilja be om ursäkt för min gest efter Ronaldos mål. Jag rycktes till lite på grund av euforin. Jag är verkligen ledsen för det jag gjorde" sa försvararen till Marca.

Kommentarer

:S ? hala madrid!<3

2011-04-22 - 15:38:37
Jag kolla på hela matchen.. men jag fattar inte vad han gjorde?

kan någon vara snääll och förklara? .. :/

Skriv en kommentar