Raul: "Till styrelsen, de anställda, laget och supportrarna, framför jag mina gratulationer"


Real Madrid legenden, Raul, gratulerar sin förra klubb som vann Copa del Rey titeln efter 18 år av misslyckande.
Raul Gonzalez

Schalke
s anfallare, och den förra Real Madrid stjärnan, Raul Gonzalez har gratulerat sin förra klubb för 1-0 vinsten mot Barcelona i Copa del Rey finalen i onsdags.

Den 33-årige spanjoren lämnade Real Madrid i somras efter 15 år av framgång i Santiago Bernabeu klubben för att spela i Tyskland. Men de spanska giganterna, som nu har vunnit Copa del Rey titeln 18 gånger, ligger fortfarande i Rauls hjärta.

"Det var en intensiv och känslosam match" sa Raul till den spanska tidningen AS. "Det som gör vinsten ännu bättre är att det var en match mot ett lag som Barcelona. Jag är glad för alla fans som såg matchen och för supportrarna i Cibeles som firade titeln."

"Till styrelsen, de anställda, laget och supportrarna, framför jag mina gratulationer eftersom inget var lätt i vinsten på Mestalla."

Skriv en kommentar